Hard training,


Hallå!
Jag är heeeelt slut!
Gick upp 7:30 PÅ EN JÄVLA LÖRDAG!?!?!?
Jag och mamma promenerade till gymmet här i Kristinehamn,för att vara med på inspirationsdag.
De tog en liten rundtur med oss om vad det fanns för maskiner osv. Sen gick vi in i en sal och va med på två KILL-ME pass. Fast egentligen vare nå gymstick och annat skit med kondition och styrka och armhävningar hit och dit osv. Jag tycker ändå Innebandy är roligare än sånt där grejsimojs med tanter. Men tror jag startar med att få upp min kondition igen så kanske jag tar tag i innebandyn om ett halv år eller ett år. Vi får se! Jag vet faktiskt inte hur jag ska göra med träning. Tycker att det är så jävla tråkigt! Och det är ju inte det lättaste å börja i ett tjejlag som är i 16-18 års åldern.

Duschade och fixa mig lite nyss. Och nu ska jag ligga i min säng och ta det lite lugnt, sedan hjälpa mamma med tre rätters middag. Kommer lite folk från Karlskoga ikväll! :)

Ett måste är melodifestivalen ikväll, DANNY , my lover boy ska va med (a) hihiihi

...Sing and SMILE

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0