LOV,

Tjooobanan!
Sitter här i sängen i mitt nystädade rum! Fan skurat golvet och hela skiten! Inte nå damm någonstans:O
Hehe vill ju inte att den som ska sova här i helgen ska dö (a) MIn morbror +bandet ska slagga here in K-hamn i helgen:) Fast hinner inte träffa dom eftersom jag och Jonte drar oss mot daaalarna imorgon!
Har nästan packat klart (a) tihi smink och datorn som fattas! ;) FAN VA GÖTT MED LOOV.
Pause från skolan och värmland tror jag att jag behöver ;> tihihi Kommer sakna Linnea >: !
Har precis fört över lite musik på mobilen och nu laddar jag ner en ny serie som heter blue mountain state :>


xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer sakna dig med darlingen min! hihi :(

2011-02-27 @ 02:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0