MORA,


TJA ALLT FOLK :>
Som ni vet så ska ju jag åka till Mora idag! mellan 5-6 timmars bussresa plus att när jag väl närmar mig Mora så kommer det ta ytterligare en timme att komma fram om det ens räcker, fitt turister! Så ca 7 timmar lär jag nog sitta på en buss idag tsm med lillebror :>

Har laddat mobilen med musik, kommer även ta med mig datorn på bussen så det blir nog en hel den Blue mountain state och film ;D tihihi

Blir lyxmiddag med syrran ikväll och lite melodifestivalen tror jag :) Mysmys!
Kolla bloggen efter lite uppdatering lite då och då om vad som händer i Mora! :D

HEJDÅ KRISTINEHAAAAAAMN
TJABBA MORA!:D

Veronica Maggio – Jag kommer

xoxo

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0