natten är lång,

Hihii godkväll!
Ligger och myser under mitt duntäcke!:)
Nyduschad och sköljde precis bort en ansiktsmask,tihi!
Jag är ju en tjej med chokladbehov som alla andra (a) Så efter maten idag gjorde jag egen chokladsås som blev epic! Och vispa lite grädde och öppnade en burk med päron halvor! mumsmumsmums! Gött som fan, dock jävligt sött! Men de som va meningen. De blir förmycket efter ett tag ;)
Imorgon har jag bara kärnämnen! Fyfan va trist, inte ett dugg taggad på skola. plus att jag har matteprov på fredag och jag ligger fortfarande 40 sidor efter.. jag tror jag ger upp pluggandet av ekvationer,kommer aldrig vilja lära mig det, kommer aldrig förstå det (: Det får gå som det går!
ska snart nanna :)


sweeeetiemannieee

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0