Räksallad,

Tjenare!
Som ni kanske märker så har jag ändrat lite i designen:)
Rätt nöjd faktiskt (: enkelt liksom! wöwöwö
Sitter och käkar min supergoda räksallad som består utav:
-Räkor såklart
-isbergsallad
-gurka
-tomat
-rölök
och min supergoda räksallads sås som betår utav:
-lite vitlök som man rör ned med lite olivolja.
Lägg i en klick med creme fraiche.
Tillsätt lite socker /honung
Tillsätt även puttelite tomatpuré
Sen har man i de kryddor man känner för.
jag använde Citronpeppar, vanlig peppar,örtagårdskrydda
sen tillsist för att få den lite mindre krämig så har du i puttelite mjölk ;)

tihihi rör i hop allt till nå slaffs, så POFF saras underbara räksallad:)))) hihi
saknades bara avokado ):



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0