Second heartbeat,


Tjooo
Nu har jag laddat ner lite filmer , tvättat jontes kläder (2 maskiner) Snällsyster måste ni fan erkänna ;D och nyss måla jag mina naglar rosa (a) hihihi tänkte ta svart eller genomskinligt som vanligt, men nä! :>

Riktig taggad på att se om 127 hours är nå bra. tror jag hittade en rätt bra nedladdning. Handlar om nån retard som klättra och skar av sin arm med en kniiiiv. Gött för han liksom!

Haha fixade hem en tecknad barnfilm också;D Haha Happily never after 2 (a)
Plus 100 girls,nån brud och kille som bangar på varandra i en hiss sen ska han leta upp henne i ett tjejhus med 100 brudar ;P glhf!
Ooooch mary and max,nån animerad om nån 8 årig brud som chattar med nån 40årig gubbe.
Sist men inte minst nån film som heter Mongol, ingenaning vad den handlar om, lite drama och krig tror jag;D hihi

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0