GAMLA TIDER+BILDER

Tjabba!
Somnade rätt sent igår pga att jag kollade igenom hela min bdb jag hade en gång i tiden. Åh fyfan va kul jag hade igår;D Efter att jag hade sparat lite gamla bilder så tog jag bort min bdb ;D haha!
Sen fick man nått samtal och lite sånt! Sen somna jag :D hihi
Helt okej skoldag. Fick G på mitt matteprov som jag har gruvat mig så mycker över. Kladchey :>

Tänkte nu dela med mig av dessa fruktansvärt gamlabilderna! :D Haha!!


Snuffe! Hannas hamster;D Skitsöt och fet! :>


vi tre med lugg(A)

fjortischeey

Hihi Jenniepenniesfödelsedag! Mycket fnitter, kan ju gissa er fram om ni kollar på skrivbordet (a)

Bacardiaffischen och en till blondfjortis:)

HAHA raggarbruttorna!

Franz gillar jul

Lennartsmatte lektioner <3

HAHAHAAHHA shit jag dör! Luciafestinatt!! i älvdan

sånnadär jävla idioter hade jag i mitt rum HELATIDEN.blä

Bonaqua samling! Kommer inte ihåg hur många de slutade med.

HAHAHAH en till fjortis.

lillebror;)

bäääänkarna<3

Fjooortis, innan typ 8;ans skolavslutning!

HAHAHAHAHAHA OMG de här måste va den mest epicbild som jag hitta igår. Skratta så jag började böla! ;D Skönchey som ligger på hårt golv och ser emo ut;D

jag und Peeeeeeeennie!

paddie,saris och miiiims :D
Paddies födelsedag tror jag!

tröttchey i skolan

Me und pennieee.
Älskar jennies rosa tröja! :>

tydligen så va jag rätt glad ändå?;>

Boggs lekstuga , första fyllan. Hade tre löv på arlset dagen efter jag gick på toa , plus att jag spolade ner en hel skog. Trevligkväll! KOmmer dock inte ihåg så mycket meeen vikahelgerna<3


hahaha detta får nog räcka!
Har en många fler bilder, men vissa vill jag inte lägga ut sen äre alldels för mycket egobilder!
HAHA, oh shit. Nästan glömt de där tiderna! Haha lite roligt att jag är med på ungefär varenda bild! ;)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0