Jag är nästan där,

Var kommer du ifrån? Mora, Dalarna
Heter? Sara Lovisa Andersson
Hur gammal är du? 16
När fyller du år? 11 mars
Tycker du om någon just nu? Hm, nä
Jag samlar på? Filmer?
Gröna eller röda äpplen? Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Ringer nog ingen, men oftas skriver jag nog till Jennie på msn, klagar på som fan ;D
Vilken tid gick du upp idag? 05:50
Har du sovit i din egna säng inatt? Jajjamen!
Har du sovit ensam inatt? (a) Haha ja de har jag
Har du strumpor på dig nu? japp! Och sockor;D
Hur svarar du i telefon? oj eh det är olika! "hej det är Sara" hihi
Vad ska du göra imorgon? åka buuuuss till Mora :D sen va med min syster!
Var vill du bo när du blir stor? Göteborg!
Vad vill du bli när du blir stor? Ingenaning ;o 
Är det okej att gråta? jajjamen,
Vilken årstid tycker du bäst om? Senvår eller tidigthöst :D
Vad skulle du göra om du vann en miljon? ta och skaffa mig ett liv!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Njaee. Nej de gör jag inte (: Man har på sig dom kläderna man trivs i :)
Har du piercing? Yepp, tungan,naveln 5 i öronen (:
Har du tatuering? nooup, men vill ha!
Vill du gifta dig? Ehh, njaeo. Kanske!
Vill du ha barn? Njae, ska nog sånnafall adoptera!
Solar du ofta? Haha nej! aldrig testat solarium :p
Är du bra på att laga mat? Njae,de vet jag inte! Men lagar mat rätt ofta:)
att dansa? Nej
Hur vig är du?
Haha inte vig nånstans!
Vilken är din favoritglass? BEN&JERRYS
Tror du på ett liv efter döden? Njae,
Är du morgon eller kvällsmänniska?
Inget! Är ju dret sur på morgonen och övertrött på kvällen!
Vilken ögonfärg har du? Blåa :>
Vilka hårfärger har du haft? blond,röd/brun, mörktbrunt och typ svart?
Är du beroende av något? datorn?
Senaste låten du hörde?
Jag kommer- veronica maggio
Brukar du bädda sängen? Haha nä, om jag vet att jag ska få nå besök ;D
Har du kysst någon under den senaste månaden? Jo de har jag nog
Vad var det senaste du sa? Ingenaning;o inte pratat sen 7 tror jag ;D
Saknar du någon nu?
Nej :>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0