it's a little bit funny,


Bjuder på denna lovely picture ;D Måste ju visa lite hur jag ser ut nu förtiden. Har inte förändrats så värst mycket ;) Imorgon ska mitt hår färgas! Och jag tror jag ska ta och klippa mig ikväll! Sugen på lugg!

Idag drog jag till skolan eftersom jag kände mig bättre. Hade inga lektioner idag utan tema dag. "Akta huvudet" En grupp vuxna som prata om deras liv, de har vart med om olika missbruk av droger,alkohol m.m och sånna som har levt jävligt dåligt! Mycket intressant och de fick allas uppmärksamhet och alla deltog i lekar och sånt, faktiskt roligt! Annars brukar sånt där vara as tråkigt. Tummen upp!

Efterskolan drog jag och Linnea till donken och käka flurry. Slocknade direkt på bussen hem! Jävligt Gött-t måste jag säga. På vägen hem så trippar jag förbi en as fet vattenpöl på flera meter, så kommer det en bil emot mig och gasar på allt han orkar mot vattenpölen och mig! Slutade med att HELA jag från topp till tå va helt jävla dygnsur! Va som att någon slängde en hel hink på 100 liter med iceslush! Mysigt ((:

Nu blire nog lite Glee för jag orkar inte laga mat!

Ellie Goulding – Your Song

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0