2011

Ohfyfan säger vi på första dagen på detta år!
Firade nyår tsm med massa molkomsbor. En bra kväll framtills jag börja må dåligt (a) Och de va innan tolvslaget.. Hahaha fyfan.
Låg i Linas säng strax efter 3 tror jag.
Tillbringade min morgon (6-7)  på toan med en filt och skaka sönder. HEhehehehe
La mig sedan i fotändan på linas säng med en påse (Y)
Började kvickna till lite granna vid 3 tiden idag (: Då mamma va påväg å hämta mig.
Har tvingat i mig lite kebab och tagit mig en dusch! Även stoppat i mig lite magic-sara-pills så mår helt okej nu :)

Fredrik kanske kommer ikväll, men verkar va lite tveksamt så vi får se om jag sover ensam inatt eller hure blir.
Tänkte ta och hämta lite cola och vatten nu och krypa ner under täcket där jag tänker ligga hela kvällen!

Hoppas ni hade en sjukt jäkla rolig kväll!

Jag vet iaf att jag ska fan inte dricka på ett bra jäkla tag. Typ tills jag fyller 18 eller nå. ;) hähähä
Även fast jag inte drack så jättemycket igår så fick jag världens jävla bakfylla.
Är väl för att jag inte är så jättevan med å dricka och hade ätit och druckit dåligt med vatten dagarna innan. ;)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0