Dålig dag,

TUMMEN NER på denna dag. Fy faaaan vilken sämst dag..
Den började helt underbar, vaknade bredvid älsklingen! :) Sedan gick denna dag nog bara utför..

Hade matte som första lektion, jag och linnea va jävligt sugna på att bara skita i lektionen! Orkar fan inte höra stellans röst nå mer...
Drog sedan till Flügger på studiebesök. FIck tillbaka mina jävla huvudvärk där. Drog sedan tillbaka till skolan och hade lång lunch. Jag och Linnea somnade nästan i kafeterian, gött som fan vare.

Sedan yrkesämne....
vet inte ens hur jag ska beskriva den lektionen.
Men mina känslor ballade ur. Hela min mur som jag hade, rasade fan ihop.. inför hela klassen! De va ju jävligt kul. eller inte. Gick iväg med min lärare och pratade lite.

Somnade nästan på bussen hem.
Mötte mamma vid dörren när jag kommer hem, passade på att fråga vad hon hade tänkt att laga för mat. Mamma: hade tänkte att laga fisksoppa!
-Jag brister i gråt igen. Kul.. Kommer nog bara gråta idag. Jävla dret dag!

Pinsamma är ju att jag blir så jävla röd i ansiktet när jag gråter, som jag har utslag i hela ansiktet så inte en jävel missar att jag har gråtit.



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0