If I leave,

Tja
Skola idag, gick i snigelfart!
Tänkte vara smart och ta en buss till univeristet så jag hann med 15:15 bussen hem. Slutade med att jag fick ta 16:15 bussen hem ändå för det krånglades en massa med nåra bussar hit och dit. hatar bussar!
åkte buss från kl 3-5. Kul liv. PLus att min hals tar kål på mig..
Och jag hade knappt nå batteri på telefonen kvar så jag kunde inte lyssna på musik heller!

När jag väl kom hem så hade ingen laga mat. Gjorde 3 mackor och la mig i sängen och sura.
Åt iaf nyss. Slutade med att min tonårs lillebror kastade mat på mig! Jävla skitunge!
ska fan lägga kattskit i hans säng nån dag för han gör tamefanimej aldrig kattlådan.
åh vad sur jag blir!

jävligt skönt att de är helg imorgon!

...Ponny-update

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0