Jag tappade tron på mig själv,

2009= sugkuk år
2010= helt okej år. Fick äntligen flytta ifrån mora med rätt okej betyg från högstadiet och jag kom in på gymnasielinjen som jag hoppades på. Hittar allt fler och fler kompisar här i värmland :) Fick tag i en underbar pojkvän innan 2010 tog slut. Min familj har splittras lite under detta år men vi håller mer sams nu iaf (: man nöter inte sönder varandra lika ofta. Det har vart mindra roliga stunder under detta år också, men jag är jävligt glad hur det sluta.

Jag hoppas med hela mitt hjärta att 2011 blir ett awesome år!

Tänkte ta att fixa till mitt liv lite grann detta år. tex börja:
* Bli bättre på att äta riktig mat
* Ta hand om mig själv bättre
* Börja träna
* Fortsätta sköta mig i skolan
* Söka jobb
* Och mamma tycker att jag borde lära känna lite folk här i Kristinehamn under detta år, så vi får väl se hur jag lyckas med det. Kanske via ett nytt jobb?



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0