Not giving up on love,

Tja!
Fredrik har slaggat här nåra nätter:) mysigt mysigt, dock har jag haft 3 dagars jävla migrän. och lite andra sjukdomisar, vart sjuk med andra ord.
Inte så nice, men buppis har tagit hand om mig (a) hihi
Han drog 8 imorse , så sov jag vidare för att jag har ju mått så dåligt nu de senaste dagarna så tänkte skippa idrotten (badvecka) och komma på lunchen istället. Då äre nån jävel som ringer och väcker mig en halvtimme innan mitt alarm ska sättas igång. LITE JÄVLA SUR JAG BLEV DÅ. shit asså..

Var snällsyster idag och tog med mig beckas snowboard till karlstad :) När jag sedan kom till skolan hade jag Svenska och Bild. Drog hem och ställde i diskmaskinen, vek 1000000 handdukar, sen börja jag laga middag. Blev fan rätt awesome faktiskt. Efter maten fick jag skjuts till ica så köpte jag hårfärg för mina sista slantar!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0