Piga,



Här är min supersnuskiga lillebror!

Käkade fläskfilé,klyftpotatis,beasås och mina fett jäkla goda sallad till middag idag! Med cola i vinglas. åh mumsfillibabba!
Efter maten så tvinga jag Jonte att vi skulle ta tag i att städa hans rum!
Han har spelat wow under hela jävla tiden då jag har städat.
Resultatet blev: 3 påsar fullproppade med bara skit som ska slängas, en påse full med tekniksaker,sladdar och saker, en påse med pantflaskor, en full tvättkorg + 500 kg damm!
mysig lillebror!
Och vad fick jag ut av detta?
Ärligt ingenting. Men jag slipper höra på att mamma står och dampar sönder nån dag så det skär i hela hjärtat på en och Jonte tonårsaggrar tillbaka och de slutar med att hela familjen är sura i en vecka. Så jag tog fan tag i detta. Snällare storesyster får man fan leta efter!

Skruvade även ur min tungpiercing idag och tvätta den med lite sprit och la den sedan i ett glas med listerine. Plockade även ur mitt örhängde längst upp på örat och tvättade de hålet lite grann också :)
Duktig tjej!

Tänkte dra en fet lång as varm dusch nu!
Är grymt jäkla trött så blir nog film och sova sen!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0