Playing the blame game,

Godkväll!
Måndag idag alltså. På Torsdag får jag äntligen pengar! AWESOME!
Måndag betyder Yrkesämne hela dagen till kl 4. DRYG JÄVLA FITT DAG. måste jag säga.
Kom hem 5. Ingen hade börjat med maten, ingen hade tagit in köttfärs... alltså KILLARNA i detta hus är ju fan handikappade ): skrek lite på jonte sen kom även ricard och hjälpte till. Duktiga pojkar som kommer när man först måste stå och skrika på dom.
Åt årets fetaste tacotallrik! Bakade chokladmuffins efter det, eftersom jag har längtat efter choklad hela månaden och jag har inte haft några pengar, så blev muffins idag!

Nu måste jag göra nån jäkla träd läxa och räkna matte. RÄKNA MATTE MÅNDAG KVÄLL är inte så där jätte über pepp, men har inget val. Får fan rulla ner och hämta en till chokladmuffins och en kopp te..

Dejtar sängen tidigt ikväll kan jag lova!



sexi fjortis på julafton och på kryssning!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0