Someone give me something real,

Tjena Ponnysara hääär:D
Liggandes helt död i sängen. skapligt sliten efter en dryg torsdag med bara kärnämnen! Men inte har sara vart bitter för de! Har vart på rätt strålande humör idag om jag får sägare själv;)

Somnade självklart på bussen påväg hem idag. Fan as rädd att jag kanske pratar i sömnen eller små snarkar lite!? heheehehe piiiiiiinsamt. känns som alla bara glor på en när man vaknar! Hehehe

Hörde även på radion idag att nya modet är typ högmidje jeans med utsvängda ben. FY FARAO VAD FUCKING FULT. håller mig till tight jag... Inte för att jag har följt mode tidigare då, men fan va rå FULT!
Tack för dom orden.

Nu funderar jag på en powernap tills mamma kommer hem och har lagat mat. Eller om jag själv ska gå ner och börja laga mat ;PpPP Men fan jävligt trött. Så vi får la se ,



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0