Stop being a fucking pussy,

Glömde berätta att jag har världens jäkla träningsvärk i hela kroppen!
Köttade sönder på idrotten igår, fyfan.. ;s
Funderar på att slänga ur linserna nu, packa ur min väska från Fredrik och somna åt en film.
Orkar fan inte vara vaken mer. Fast jag funderar starkt på att göra lite armhävningar + situps innan jag går och lägger mig varje dag tills jag failar med det! vill inte ens nämna hur min mage ser ut.. Mamma ska dra med mig på nå gym nästa vecka :o Heheeheehe, får se hur det slutar, om det ens blir av. Men aja..
Jag <3 sovmorgon imorgon. Så innan 10 ska jag fan sova idag. så jag får sova ut och lyckligtvis få vakna av mig själv imorgon utvilad!
Tackar även min mamma som var gullig och köpte pizza åt mig idag! (:



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0