Friiiiday

Jaru, vilken spännande natt.
Fredrik kom igår! Sov här :)
Har bestämt mig finally!
De är jag och han! De är en ny start som behövs!
Och ärligt så skiter jag i vad folk tycker och tänker nu.
Jag va i nån depp period och behövde va för mig själv lite och bara tänka och fundera lite på mitt liv en stund. Man gör en del misstag ibland, men allt löser sig! tack och lov.

Fick träffade SötLinnea idag också! Fyfan va länge sen de va jag såg den bruden! Vi drog och fika efter skolan idag (: När jag kom hem bestämde jag mig för att möblera om mitt rum igen (a)
hihihi    Riktigt nöjd faktiskt! :)

Blir en jävligt soft helg. Ska bara ta det lugnt och sooooooova. I need sömn som fan. Annars tuppar jag nog av snart. Intressant info liksom.
HÖRS DÅ

PS Hehehe http://vimeo.com/18325002 Kolla in videon! En as skön polare! :D

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0