100 frågor,

Har jävligt tråkigt och internet laggar pung. Här får ni lite info om mig.

100 frågor.

TESTET BÖRJAR: 21:07

1. Fullständigt namn? - Lovisa Sara Andersson
2. Ålder? - 940311
3. Vart bor du? - Kristinehamn
4. Bor tillsammans med? - Mamma, hennes kille och lillebror.
5. Färg på ditt hus? - Rooooosa :D
6. Hus eller lägenhet? - Hus
7. När är du född? - 11 mars 1994
8. Klass? - HVINR1 suger röv
9. Vilket år tar du studenten? - 2013 tror jag :)
10. Något jobb? - nej inte just nu, men tänkt dela ut lite CV lite här och där i Kristinehamn och Karlstad snart och kanske jobba på mitt gamla jobb i Mora under sportlovet och sommarlovet. Inte bestämmt mig än. Och inte säkert att jag får jobba heller av chefen :)

 

11. När gick du upp i morse? - kl 6:30 . Var rädd taggad på att ligga kvar i sängen imorse.
12. När ska du sova? - När jag blir trött ikväll.
13. Duschat idag? - Nouup, vidrigt. I know. Men ska snart hoppa in:)
14. Kramat någon idag? - Jajjameeeen, Fredrik (a)
15. Pussat någon idag? - Jappppp :D:D:D:D
16. Vad har du ätit idag? - Drickyoghurt, godis, grillat kött, pommes, beasås och sallad!
17. Dagens klädsel? - leggins, tröja jag fick av Fredrik och lila linne :)
18. Dagens smink? - bareminerals,mascara, eyeliner, ögonskugga hehe
19. Dagens sötnos? - Skruttis!
20. Dagens roligaste? - har fan inte hänt så mycket roligt idag faktiskt. Är väl att min syrras kompis har inte skaffat spotify förrän idag och har krånglat ihop det som fan. haha

 

Socialt:

21. Har du många vänner? - Har väl liksom vänner och så både här i värmland och dalarna.
22. Vem pratade du senast med? - Mammaaa
23. Vem kramade du senast? - Fredrik (a)
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - hehe typ 3? vet inte hur man ska räkna som otrogen heller. Men det är det värsta jag vet iaf. fy farao
27. Har du pojk-/flickvän? - ja det har jag, världens bästa!
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Fredrik :D
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Jennie Andersson :D

 

Favorit:

31. Film? - svårt att säga men... Gone in 60 seconds, gamer, rädda willy filmera, the pirates of the caribbean filmerna, troja är väl bra film.
32. Låt? - Jadu.. Deathmetall låt: blessthefall – Guys Like You Make Us Look Bad Bring Me The Horizon – Chelsea Smile Emarosa – A Toast to the future kids! lugn:Shinedown – Simple Man - Acoustic Version 80tal: The Pointer Sisters – Jump (For My Love) trance/remix: Al Storm – Want To Party? Dickheadz – Pimp my Stereo (Single Edit) Dark Oscillators – Food For Woofers - Ivan Carsten Rmx Blandat rnb?: Soulja Boy – Grammy Andersson & Gibson – Moonlit Lake Slagsmålsklubben – Ovningskora Metro Station – Shake It
33. Mat? - lasange + sallad <3
34. Dryck? - cola cola å cola!
35. Färg? - gillar nästan alla färger! Men gillar Lila, Svart och röd :)
37. Stad? - GÖTEEEEEEEEBORG <3<3 Ska flytta dit när jag blir stor (a)
38. Land? - Sverige antar jag ;P
39. Ämne i skolan? - öj, har ingenaning! Estetiskverksamhet kanske? bild :) fast ändå inte ;p
40. Människa? - hehe jag har kommit fram till att jag har svårt att gilla människor. Men verkligen verkligen favorit... kan seriöst inte komma på nått. Sorry! Men jag gillar verkligen Fredrik (a)

 

Senaste:

41. Personen du tänkte på? - Fredrik (a)
42. Personen du tittade på? - Motherrrr
43. Gången du sms:ade? - 4 min sen, fredrik skrev (a)
44. Gången du grät? - Idag, va riktigt jäkla fitt förbannad så jag blev helt blöt i ögonen, vet inte om det gills som att jag grät, men aja :)
45. Pizzan du åt? - VAR verkligen mega länge sedan jag åt pizza! Så länge sen att jag inte ens kommer ihåg:O och då är det illa!
46. Gången du var i Göteborg? - typ flera år sen ):
47. Gången du var i Stockholm? - I somras tror jag ;o
48. Gången du var utomlands? - Eeeeeh, typ när jag va 11-13 år? åkte med mormor och morfar.
49. Gången du var hög? - är en snällflicka! Håller inte på med sånt:)
50. Gången du var kåt? - haha det är man väl titt om tätt? har dock inget klockslag på detta :D

 

Antingen eller:

51. Svart eller vitt? - Svart
52. Hund eller katt? - Katt :)
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemma och mysa! :D
54. Tvspel eller datorspel? - Svårt.. Suger på tvspel men älskar mariocart och nhl!. Dataspel suger jag sönder också på,men sitter mer vid datorn än tv;n :)
55. Singel eller upptagen? - upptagen utan tvekan :D
56. Hångla eller ha sex? - eeeh.. hångla kanske ;D
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - inget av det?
58. Ragga eller bli uppraggad? - Haha både och! Fast beror hur en raggar på en, några är riktigt dåliga på det och då blir man bara irreterad :) Behöver ju dock inte bry mig om det förtillfället eftersom jag har fredrik :)
59. Big Brother eller Paradise hotel? - big brother :DD
60. Blont eller svart hår? - Jaru.. blont klassas som fjortis och det är få personer som kan vårda sitt blonda hår så det ser fint och bra ut, få passar även i blont hår. Så måste nog säga Svart :)


61. Har du blåa ögon eller bruna? - Blåa :)
62. Choklad eller lakrits? - CHOOOKLAD!
63. Göteborg eller Stockholm? - GÖTEBOOOOOORG:D
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger, fast inom innebandy är jag rightare! :o
65. Coca cola eller fanta? - cola föfan!:D
66. Pizza eller kebab? - PIZZA OFCCCCCC <3<3<3<3<3
67. Randigt eller prickigt? - eeh, randigt
68. Älska eller älskas? - älska! :D
69. Leva eller dö? - haha, leva ;P visst är man tpl (trött på livet) en jääkla massa dagar men vem är inte de ;)

 

Antal:

70. Personer du älskar? - men vadå antal? det är väl nåra jag gillar (:
71. Personer du hatar? - ett antal fler än jag älskar iaf :)))))) har svårt med endel människor alltså..
72. Gånger du varit full? - oj, inte många kan jag ärligt säga. ;P
73. Personer du pussat inom en 24timmars-period? - Haha jadu.. ärligt ingenaning.
74. Glassar du ätit på en dag? - Haha 5 kanske? käka ju en jäkla massa piggelin när jag tog hål i tungan :)
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - noll å noll tror jag :) har inget planerat iaf.
76. Gånger du haft minnesluckor? - heheehehehe somsagt, snällflicka!
77. Gånger du varit hög? - samma här, snällflicka!
78. Personer du saknar just nu? - mjaru, är väl fredrik?:) nåra i dalarna och så :)
79. Gånger ditt hjärta brustit? - HEHE sköna frågor måste jag säga! Men har väl vart lite uphappy sometimes, men det löööööööööser sig alltid även fast jag är bomb säker på att det aldrig kommer bli helt igen. Men man får ta hand om sorgen så bäst de går :)

 

vem:

80. Vill du kyssa nu? - FREDDDDEBOOI:D
81. Ska du träffa imorgon? - lite karlstad släkt :)
82. Sjöng du senast för? - säkert jonte ;p
83. Hade du senast en msn-konversation med? - Fredrik :) Heheh har skrivit hans namn många gånger här nu!
84. Spelade du tvspel med senast? - Fredrik åter igen :D
85. Vill du ta med på resa nu? - hade helst bara velat åka iväg med mamma. :)
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - haha, det skriver jag inte här ;) men en del som läser detta vet nog vem jag vill slänga en jäkla stor sten på!
87. Förtjänar att dö? - Hehe, många antar jag, men vafan kan ju inte jag styra å ställa så tar ett PASS här :)
88. Är söt? - Oliver Sykes!
89. Vill du sova jämsides med i natt? - Fredrik ):

 

Vad:

90. Gör dig glad? - svårt att göra mig glad ibland. Men musik,choklad,fredrik,bra vänner m.m
91. Gör dig ledsen? - falska personer, lögner, när jag har tröttnat på all musik och har alldels för mycket uppgifter från skolan och göra.
92. Vill du helst göra nu? - Mysa med fredrik och sova :)
93. Önskar du att du slapp göra? - Göra rent kattlådan!
94. Vill du ha nu? - PENGAR! och mer godis och mer supernatural avsnitt!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - *mascara
*Svarta cheap Monday jeans 29/32
*Presentkort på Change,
*Extern hårddisk
*utomlands resa
*TV kanaler på mitt rum
*massagekort
*ansiktsbehandling
96. Längtar du till? - studiebidraget och körkortet... (har inte ens börjat med körkortet )
97. Tycker du om dina betyg? - vet inte hur jag ligger till just nu i alla ämnen. Men hade helt okej betyg från 9;an och fått MVG i den hittills ända slutförda kursen :)
98. Ångrar du i ditt liv? - ojsan, rätt mycket! Inget jag vill skriva här och så. Men hade jag inte vart med om en del saker hade jag inte vart den jag är idag!
99. Är det bästa som hänt dig? - Är tacksam för en hel del!
100. Vad är klockan? - 21:48

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0