Was it a mistake?

Tjaabba!
Blev en sen kväll i kil igår ;P
Hämtade iaf upp fredrik :) Jag, han och Jonte va nyss och spela bowling. Ägde dom som fan! ;) HEheh
Är verkligen otaggad till 1000 på skolan imorgon. Fan suck my balls.
är en massa strul nu med nåra brudar här i värmland också. Inte så värst nice.
Lögner hit och dit, skitsnack hit och dit. Draman är jag verkligen über less på. Och ni i dalarna som läser detta och känner mig rätt bra vet att jag hatar drama. Så att jag funderar bara på att lägga ner allt. Låta folk tro vad de vill och sedan själv få vad det förtjänar på vilket val de tar så får de se hur jävla sårade de kommer bli i framtiden. Och känslan att få sedan säga; " Vad vare jag sa" är så jäva skön. Så era val. Och sluta med denna jävla drama. var nog allt för mig. Håller på att baka bröd nu. Jag och älsklingen ska snart gosa lite. hihi


Emarosa – A Toast to the future kids!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0