why so serious,

Tjaaabba!
startade dagen 9;20 imorse.
Fixade mig och åt frukost sen skulle jag gå till Becka för att hjälpa henne å packa.
Slutade med att det tog över en timme för mig att komma fram till hennes lägenhet från mitt hus, (det tar egentligen bara 15 min). Jag gick alltså vilse i kristinehamn. HAHA jävlar vilken powerwalk jag fick. När jag äntligen kom fram så va jag helt dösvettig!
Vi har chillat ett tag hemma hos mig nu och jag har laddat ner en massa filmer!
Nu håller vi på med mat, tacoköttfärssås och spagetti.

Efter att vi har ätit drar vi vidare till Karlstad och hjälper henne att bara in kartonger i nya lägenheten.

Nu ska jag skriva en inköpningslista inför helgen då jag är hemma aloooone med katterna!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0