You're always on my mind,

Vilken hemsk natt!
Legat med världens mensvärk så ni förstår fan inte. Låg fan och skakade hela natten.
Hade tillochmed dragit fram papperskorgen mot sängen iaf jag skulle spy. fyfarao
Rätt onice att jag har fått mens två gången nu på mindre än 2 veckor när jag inte har haft det på över typ 2 års tid då jag har käkat mina piller. Har ändast fått det när jag har glömt tagit piller över en timmes övertid. Så detta va ju fan jävligt sämst. har fan tagit pillerna 17 varje dag också så fattar inte vare är för fel.
aja, intressant info men fan vad mensvärk jag har. JÄVLAR I MAMMA. fy!  ville bara få det sagt.

Skola idag då, en jävligt bra dag hare vart. JObbade på matten! Jobbade hyffsat hos Marita ,yrkesämne!
Älsklingen höll mig sällskap i en trekvart tills min buss kom :) hihi
Kom hem vid 4 tiden, la mig i jontes säng en halvtimme sedan gick jag ner och lagade lax,pricksås,avokado och potatis! Jävlar va kung jag är på att laga mat alltså!

Just nu vill jag inte ha något annat än choklad! och en fredrik (a) hihiihi
Skola imorgon också.. Svenska,engelska ,matte....... drygdag! inte taggad!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0