Alla gör misstag även de bästa,

Hej alla som hatar mig å alla som älskar mig å alla som inte har en susning om vem fan jag är å alla ni andra randoms! Idag mår jag inte så bra. Jag har blivit sjuk och fått en helvetes huvudvärk. Vaknade upp i ett tält imorse nånstans i Forshaga /Östra deje trakterna. Det är inte så hemskt som det låter,tro mig. Jag och 5 andra polare grillade och hade mysigt igår! Badade för andra gången i år också! Delade upp oss i två st 2 manna tält! När vi sedan kom hem Kl 11 imorse låg sedan jag och linnea i hennes säng och råka somna igen eftersom de inte hade blivit så många timmars sömn under natten och vakna inte förrän 3. Satt mig sedan på bussen hem, 2 timmar, va inte så värst nice. När jag kom hem kl 6 så fick jag laga mat! Tacos <: fett gött. Efter maten har jag bara legat i min säng med min huvudvärk som vägrar slita sig ifrån mig. Får blir lite gossip girl på det och sedan sova :D

Ane Brun – Rubber & Soul
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0