älskar,älskar inte,älskar,älskar inte..

Fruktansvärt dryg dag! Är sjuk (snor i hela halsen, så illa att jag hostar snorbollar på morgonen för er som vela veta..) och de räcker inte med att jag är snorig,hostar och har mega yrsel hela tiden, utan jag har haft nå jävla 2 dagars migrän. Om det inte går över under natten så vet jag seriöst inte vad jag ska ta mig till. Jag vill ju bara gå och dö. Vid sånna här tillfällen hatar jag verkligen att bo vid tågstationen. usch!

Annars då? Jo liver rullar på för fulla muggar. Gossip girl hela dagarna (när jag är hemma). Saker som jag gör när jag inte är hemma behövs inte nämnas på bloggen varenda gång men jag har inte ångrat nånting de senaste veckorna iaf. huehue

 

Dagarna framöver kommer spenderas hemma. I min älskade säng med förhoppningar att jag snart blir heeelt frisk! Så att jag kan på lördag åka till Kil till mina kusiner å fira ena som gick ut 9:an idag! Och på söndag skjutsar min mor mig till Säffle till lilla alexandra som jag inte har sett på evigheter! Och på Måndag drar jag nog till Norge för å slita arslet av mig!

 

ps Jag gillar min säng,datorn, min awesomeness musiksmak,filmer,choklad,korta promenader, jordgubbar, mina meningslösa blogg inlägg. OCH jag har inte börjat övningskört än men de löser sig! Allt löser sig med tiden! Sååå om nån är sögen så hojta bara till eller ge mig några röksignaler eller nöe <: ds. tihi

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0