FML

alltsåå suuuug
vad i helvete ska jag ta mig till?
Jävla midsommar,jävla lov,jävla sommar,jävlar vad besviken jag är kan jag lova, och är även arg,förbannad,ledsen,stressad , stressad så innihelvete för att Juni månad är snart slut och jag har ju typ blivit lurad på ett jobb och står just nu med ingenting kvar. Inte ens förtroende till folk kvar . Har iaf lärt mig en sak de senaste halvåret. dock tänker jag inte avslöja det, för jag är bara jävligt piss off just nu för att hela mitt år är helt fuck up. Jag är fan desperat efter ett jobb. Jag behöver pengarna! Åh fanfanfanfan!!
Nu ger jag upp för dagen och går och lägger mig. Så får vi se vad fan jag ska ta mig till imorgon.
far åt helvete

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0