I feel it slipping away,


Suck.
Det är verkligen inte min dag idag.
Tänker vara låg och stanna på mitt rum hela dan, yttra mig så lite som möjligt.
Jag orkar inte ens va inne på facebook.
Blöö, fan va trött jag är på folk idag.
Jag har iaf börjat packa inför Norge! och Mora!
Nu ska jag kolla på Gossip girl ! Nu när bigbrother är slut och jag har sett klart prison break ):
Alla mina planer idag strök jag ett streck över.
Tänkte först åka till Säffle å hälsa på lilla Alex! Inte träffat henne på jättelänge.
men nej, pga mitt humör och tanken på och åka buss i flera timmar så orkar jag faktiskt inte det.
och sen tänkte jag åka in till stan för att utföra lite ärenden, men nej. Jag har verkligen ingen lust.
Orkar inte ens gå ner och käka frukost.
blä jobbig dag. mina inlägg på sistone har vart lite emo mode men skit i dää<:
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0