I see the others staring back,


Hallååå folket!
Kom fram till mora i torsdags kväll!
Drog hem till pappa en sväng med jonte och hans dator som hade lagt ihop totalt.
Igår gick jag upp jävligt tidigt för å förbreda massa inför studentfikat och studentmaten till Hanna.
GIck sedan ner på stan och var fotograf efter det så blev det fika,mat sedan följde jag med Hanna till Orsa. Var hos en trevlig fd klasskompis till hanna och hade det gött! Sedan åkte vi till Skeer och där träffa jag massa trevligt folk, vissa hade jag inte sett på evigheter!
Kom nyss hem. Mormor bjöd på pizza idag också , inte helt fel det inte!!
Får se vad som händer idag. Skulle väl umgås med Emma är det väl tänkt men hon är ju som hon är ((:
Glömsk å sådär.
Imorgon drar jag hem till Kristinehamn <:
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0