I would cut my throat if it brought us back again,

shit my goooooood vad uttråkad jag är . jag förstår fan inte!
jag har inga pengar heller ,så de kan ju fara åt pipsvängen!
Börjat kolla på gossip girl men efter 5 avsnitt på raken så tröttna jag.
Duschade nyss för att få tiden att gå..
Och nu ligger jag här på övervåningen där det är som en bastu och funderar på om jag ska baka chokladmuffins idag igen eftersom jag har ett enormt sug efter nå sött..
Idag hällde jag kokhett te över hela min hand också <: förstår inte hur jag lyckas..
Mina händer är helt misshandlade efter den här veckan.
stickor,klämda fingrar,te osv.
aja, jag överlevde iaf igår natt. Vi får se om jag överlever inatt (: hähä

ooh för att göra det här inlägget lite intressant så kan jag berätta att jag grät när jag vakna den här morgonen. Ni vet då man har drömt nånting och när man vaknar så vet man inte om det är sant eller om de verkligen bara var en sjuk dröm. Yes, jag trodde iaf den va sann när jag vakna så panik,arg,ledsen alla känslor på samma gång. fyfaaan säger jag. usch


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0