Reach out your hand, your not alone

Hej!
Som ni ser så har jag fixat om lite på designen!
Fast blogg.se är rätt sega så de kanske inte visas än.



Jag har verkligen haft über tråkigt sen Linnea åkte hem vid fem tiden idag.
Och jag vill verkligen inte och då menar jag INTE sova ensam inatt.
jag vet inte hur mycket det suger. De är nog de värsta med å va singel. Man får jäääämt sova ensam. så jävla värdelöst så det finns ju fan i mej inte.
Inte en ända käft hemma förutom jag då.. Och jag känner inte en ända jävel i Kristinehamn.
så detta kunde ju suga hårt.

har haft tråkigt nu i flera timmar också. Jävlar vad jag klagar men aja.
Håller på och ladda ner en ny serie som jag kan följa. Gossip Girl. Och jag vet att jag är sjukt seg när det gäller serier men pallant bry mig.

men vi hörs om jag överlever natten!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0