sämst sommar

Vi kan ju säga så här att sånhär jävla usel kass dag har jag inte haft på hur länge som helst. Denna dag den 19 Juni 2011 förstörde nog hela min sommar !
Och nu skiter jag i vad jag skriver och vem fasen som läser för jag är riktigt förbannad och känner att denna sommar har failat ihop totalt.

Jag kommer troligen aldrig åka till Norge och jobba.
Och om jag nu inte hade sökt det arbetet i Norge så hade jag kunnat haft en lägenhet i Mora och arbetat i Mora hela sommaren. Men nu är inte den lägenheten tillgänglig längre.
Jag kommer troligen få vara i värmland i midsommar, nykter och gå på en jävla släkt grej på söndagen som jag verkligen inte vill vara närvarande på.
Jag har absolut inga pengar. Och behöver verkligen ett jobb.
Jag har inte ens fått körkortstillstånd så jag kan vara hemma i sommar och övningsköra.
Min ända plan B är att jag kan bo i min systers lägenhet i Karlstad i sommar och leta jobb i karlstad som en dåre! Eller om jag bor hemma i kristinehamn och letar jobb i kristinehamn men det ända alternativet här är sånnafall donken. Och shit nej fyfan vad jag hatar den här dagen.

Jag måste tjäna pengar den här sommaren eftersom jag kommer få betala mitt körkort helt själv och jag klarar mig inte bara på studiebidraget.

Och jag kunde ha vart i gbg nu och vart medpå metaltown reller åkt på peace and love iår. men nej. sug kuk jävla sommar.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0