Sucks to be you right now,

Hej folket!
Igår hade jag somsagt en usel dag som gjorde att hela jag gick i 1000 bitar.
Men nu väntar jag på två viktiga samtal somjag hoppas gör storförändrig i mitt liv :>
Eftersom Norge ser rätt mörkt ut och jag måste verkligen ha ett jobb under sommaren så bestämde jag mig för att gå ut och söka jobb i Kristinehamn idag. Traska runt till olika ställen men tillslut så tappa jag hoppet eftersom att jag är försent ute och tänkte cykla hem å skita i allt. Men så testa jag på en sista restaurang och där hade de fullt upp men de va glada att jag sökte och skulle ringa mig idag när de hade tid! Så de ser riktigt ljust ut. SÅ jag hoppas jag får det jobbet nu!

Bästa är att jag bor nära restaurangen och jag kan även fokusera på mitt körkort under sommaren! Och att jag kan åka till Forshaga och vara med allt trevligt folk där och min lilla Gosi <3

Så min sommar kanske blir awesome ändå! Vi får se <: får bara hålla tummarna och hoppas nu :D
Får nog packa upp min väskor också! Men väntar på samtalen först!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0