I will always return,

höjjjjjjj
min lillebror som är p12;a hade nånting på skolan idag,typ visa årets arbete. Så jag tog mitt feta arsle å gick till jontes skola och kollade lite på vad han hade gjort. Jag tycker iaf att jag va en gullig syster som gjorde det! Sedan så käka jag middag! Sen snodde jag en t-shirt från min lillebror. Seeeeeeeeen så åkte jag och mamma å handla inför Hannas student! hehehe har jävligt roliga saker på G.

Idag gjorde jag 1 av 100 saker jag ska göra innan jag dör. Köpte doftgranar! HAHA :D:D:D:D

Imorgon hade jag egentligen helt ledigt. Min morgondag blev plötsligt fullplanerad!
Baka bröd och tårta å grejer sedan ska jag hinna med å duscha och fixa mig :o

Jag måste ju sova ): sov ju ingenting inatt känns det som eftersom en viss sötnos Linnea Larsson gjorde en sak som hon aldrig hade gjort om hon inte hade kännt mig :D Jag lär henne massa hyss bara känns det som. Hoppas hon sköter sig i sommar den lilla fisen! När jag rymmer till Nooooooooorge nästa vecka :D


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0