You don't belong in someone's shadow,

Tjolahopp!
Idag är det stråååålande väder :D
Fick besök utav min syster Hanna och hennes pojkvän Johan igår! De har åkt runt lite i halva svergie och gjort lite utflykter! Så jag bjöd dom på middag igår, bubbla lite i poolen och spela kort :> trevligt trevligt!
Sedan somna jag och Linnea till prison break :D snart sett klart på sista säsongen ):
Bjöd hanna och johan på lite frukost , har även vart duktig och plockat reda på disken också :D

Efter att jag hade vinkat av Hanna och Johan gick jag och köpte lite choklad så jag kunde väcka Linnea på ett gulligt sätt :D men icke, hon bad mig nästan dra åt helvete så hon kunde få sova vidare :( fittunge
Så nu får jag sitta här i uterummet i min ensamhet och tröst äta lite choklad i nåra timmar :> hihi

Linnea ska hem idag ): Meeeen först ska vi färga hennes hår engång till sen så ska vi bubbla lite eftersom de är så fint väder har jag bestämt! seeen måste vi se klart prison break! :D hähähä
Lär väl proppa i henne lite mat också så hon inte åker hem tom i magen :> heheheh

vettefan vad jag ska göra i kväll annars och har absolut ingen aning om vad jag ska hitta på imorgon :o Fast på söndag kommer nog Linnea igen :D hihi

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0