You’re just letting me down,

Tjoho folket :>
Jag sitter här i mormors lägenhet å väntar på att vi ska åka tillbaka till kristinehamn! 
Saknar min säng! Igår så gjorde jag inte så speciellt mycket på dagen , blev lite gossip girl och sov middag lite. Senare på kvällen satt jag på donken ett bra tag sen så fick jag köra bil för första gången i mitt liv 2 gånger :D:D:D:D:D fick inte kärringstopp en ända gång ;o helt kung va jag! fan va kul det va! Längtar tills jag har körkort och bil :D fettt kul! :D hihi 
Haft en kung helg här i Mora ! Träffat massa roligt,trevligt och gammalt folk :D 
Nu ska jag kolla på lite mer gossip girl sen far jag nog hem! Ser inte fram emot 2,5-3 timmars bilfärd men skit i dää. 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0