Don't know why I'm still waiting,

Tisdag idag. Ingen märkvärdig dag. Skola sen har det inte hänt så mycket mer.
Väldigt fint väder idag! Så jag hade leggins o vårjacka(a) hihi

Haha, jag och Linnea har ett projekt på svenskan. Och vi behövde nämligen kondomer till vår affisch! Så då gick vi till skolsköterskan som gav oss profil och grande som vi frågade efter. Dock så gav hon oss mer än vad vi behövde. Sedan fiskade hon upp en ny inkomling i den där stora lådan med några hundra kondomer i! Haha Hon ba; den här kan ni ta också! Det är en ny, tror den luktar och smakar nånting! Haha jag: När vi ändå håller på kan jag ta en länga av de där! Så peka jag på Thin ;) Haha de va jävligt roligt då iaf ;)

Nu ska jag nog duscha och kolla på film!
Och imorgon sover jag nog i Säffle! :> hihi

blondsaris :> saknar det putte lite ganska mycket .

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0