känn dig träffad,

Tjohooo,äre någon däääär?
Nä,tänkte väl det.. Menmen, bloggar ändå!
Ärligt så fattar jag inte varför jag bloggar.
Och ständigt läser jag bloggar som klagar på när folk skriver om sin dag. SEN GÖRE PRECIS SAMMA SAK!?!?!
sug elefantdase, jag tycker faktiskt att det är rätt intressant och läsa om vad folk gör på dagarna!

Så atttttttttttttttttte; IDAG har jag duschat,sminkat mig, dammsugit + skurat hela mormors lägenhet. Blev 200 kronor rikare. JAG VET att man ska tacka nej och vägra ta emot pengarna av sina stackars mor/farföräldrar. Men nu äre så att jag vill ha ett par nya jeans,ny rengörning,hårfärg,nya kläder, ett liv. Och mitt studiebidrag räcker inte till allt det där (a) Så jag tog hjärtligt emot dom med ett leende på läpparna :D hihihi
Har även vart social och läst tidning,druckit kaffe,löst korsord och kollat på nyheter och skidor tillsammans med mina kära mormor!
Nu tänkte jag faktiskt ta mig en gratis busstur upp till noret och köpa hårfärg,godis till resan imorgon och lite sånt :D hihihi

Sover hos Hanna inatt! tror jag iaf. hehehe Sätter mig på bussen emot Karlstad 7:25 imorgon. Tufft,



LITEN FRAAAAAAAAAAANZ <3

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0