Ks,

TJA!

Träffade Emma och Mimmie på kaffestugan vid 12 idag. Satt där tills det stängde! hihihi
Fast emma drog lite tidigare. Så jag och mimmie satt och snackade om allt. Kändes toppen!
Har lust och hitta på nå skoj ikväll men de verkar inte bli någonting med hanna;o Så vi får se!
Imorgon äre typ sista dagen i Mora. har inge planerat så vi får se vad som händer ;>
har gjort precis allt som jag har behövt gjort i Mora nu denna vecka. Saker som har vart svårt för mig och göra men det känns bra som fan nu när det är gjort! Nästan stolt över mig själv :>
Plus att jag har vart med min syster väldigt mycket nu. Kul! eftersom vi knappt träffas längre!


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0