Lite fakta om ponnysara:

Bästa veckodagen: Lördag!
Musik just nu: Adele-someone like you
Favoritsaft: Päronsaft
Hur många kuddar sover du med: 4 kuddar. Ligger på typ två, kramar en, den andra ligger bara där för å ligga där;D
Kommer du ihåg din första kärlek: ohja, som om de vore igår
Har du nå homosexuella vänner: japp
Ser du på kärleken som ett misstag: Ah sometimes
Bio eller promenad: promenad!
Snarkar du: haha lite tyst har jag fått höra
Rädd för insekter: Ja.
Det här är jag bra på: va elak.
Chips eller godis: Godis!
Skriver du dagbok: Nej
Har du tatuerat eller piercat dig: var nånstans: Navelpiercing,tungpiercing och 5 hål i öronen.
Hur många syskon har du: 2 äldre systrar och en lillebror.
Är du rädd för blod: nej
Anser du att du är stark: om jag får i mig lite dunderhonung ;D
Snusar du: haha nej
Använder du knark: Nej!
Kaffe eller te: Båda
London eller Paris: London
Favoritfärg: Svart,lila,blå?
Född: 1994

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0