Måndag 14 Mars,

Wooppsie.
Kom lite värmlandssläkt som sagt igår och fira mig!
Och igår kväll råka jag få skjuts av mina kusiner till forshaga till Linnea!
Sov där inatt, mysmys! Jävligt drygt bara och kliva upp ur sängen imorse. Och visste redan då att min dag skulle gå åt helvete!

Haft yrkesämne hela dagen till kl 4 . Vi har arbetat med hörnen hela dagen. Jag och Malin har tapetserade vårt hörn idag. Det var inte det enklaste direkt. Men resultatet är jag fan nöjd med! Även fast jag va jävligt sur/irreterad/upprörd under dagen! Plus att nå jävla fittgardiner till lärarrummet som vi även inreder kan fara åt helvete. Provtrycka schabloner gick iaf bra!

Åkte sedan ner till specsavers för att fixa en lins. Det gick inte. Skräll att jag har otur idag liksom.
Tack vare det värdelösa besöket så missade jag mitt tåg och fick åka tölig buss och då kom jag inte hem förrän 18:15.

När jag kommer hem så har de vuxna i detta hem gått ut och gått? Vad hände med maten?
Sen när går de ut och går innan maten? -.-
usch. Och varför jag är irrterad över det är nästan mitt egna fel. Men jag och linnea skippade frukosten imorse och det va korvstroganoff i skolan. Och de som känner mig vet att jag HATAR det. Och får huvudvärk av bara lukten! Usch. Så att jag har alltså inte ätit nå idag. Eller tog yoghurt och mackor nu när jag kom hem. Har fan go lust och avsluta denna dag redan nu och dejta kuddarna!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0