...negativ

Den här dagen kan ju dra åt helvete eller nöe.
1. Världens mensvärk hela dan! Gött, elller inte.. tänkte dra hem från skolan tillåmed Plus nå jävla fitt huvudvärk,
2. mina p-piller/mini piller kan ju fan dra åt fanders. funderar på å sluta med dom, har ändå inge pojkvän. Så vi får se. Ska nog ha dom månaden ut iaf.
3. Killar är fan idioter, speciellt ex.
4. Jag är jävligt less på skolan, speciellt engelska och matte. har nå jävla engelska test imorgon också, kan inte ett skit.
5. Mina linser kan fara åt helvete som bara går sönder.
6. NYA MSN kan också fara åt helvete, inte fan gjorde det min dag bättre att jag fick lov å installera den skiten idag.
Måste jag nämna att det snöar som satan också?

Nej far åt helvete allting.
Nu blire massa ibumetin och sova!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0