Pretty handsome awkward,



todilido :>
Är trött som ett jävla as!
Yrkesämne till halv 4. Inte å leka med. Sydde iallafall klart de där jävla 6 gardinerna idag till ett lärarrum! Tack gode gud att de löste sig med dom! Har även sågat lite lister idag , målade även dom sedan :>

Somnade på bussen hem. Va nån jävla retard bredvid mig som dunkade nå jävla fjortisdunk så jag höll på å drämma till han å säga att han skulle stänga av skiten. Men istället var jag lika omogen och höjde min metal musik och somna (A) haha :D

När jag kom hem ställde jag mig å laga tacos. Åt som en häst! Nu blire myspys i sängen och lite värktabletter. Mått dåligt hela dan :<

Axel Rudi Pell – Forever Angel

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0