Smile,

TJAAABBA:D
haha måste börja med å säga att jag är jävligt trött! Sovit max 2 timmar inatt. Men helt klart bästa kvällen/natten tror jag ;> hihiihi
Igår följde jag med Hanna och Johan och en hel drös älvdalingar och bowla i orsa :)
KUl som fan! Jag vann:D hihihi med 207 poäng;)
Sen lämnade de av mig i Mora och de åkte vidare till älvdalen.
Träffade nåra(a) ooooså drog tiden iväg :> hihi
Haha jag bara skrattar alltså, shit va skön jag är ibland :D HAHA
KUNG VECKA I MORA iaf! Skit glad att jag åkte dit! Kunde inte ha blivit ett bättre lov!
RÄtt awesome att jag börjar skolan på tisdag. Så har  iaf några lediga dagar i värmland :>
Nej, nu ska jag nog ta modet och skutta fram till chauffören och säga att eluttagen inte funkar. Min dator dör fan annars om 20 min ): SUGER BALLE.
HEHEHEH


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0