Som en öppen bok,

Har inte så mycket att säga meeeen kan ju ändå ge er lite onödig fakta att jag har bara några sidor kvar utav första boken om den där rå berondeframkallande bokserien Twilight, sjukt. Började läsa i förrgår! Hehe
Har börjat på andra säsongen av blue mountain state. Sjukt rolig serie!
Har ätit djungelvrål klubbor hela dan! och tvättat massa kläder.
Tog nyligen en lång varm dusch!
Snart ska jag sova eftersom jag ska va duktig och gå till skolan imorgon!


ujuj liten tjej , med kjol!!!!! och lugg :>
Ska visa en närmare bild på luggen, saknar den ): vågar icke klippa. Och om jag nu ska klippa borde jag fan passa på nu när jag inte har en pojkvän som kan tycka och tänka på hur jag ser ut :> vågar ändå inte eftersom jag vet att de flesta killarna tycker det är råfult och då vågar jag inte använda luggen..

Coffey Anderson – Blessed Be Your Name

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0