Saras feelings,

Såhär äre nu va:
innan vi tar och myser ner oss i sängen.... :D tihihi
...så måste jag ta ut lite känslor och tankar om en del saker. Och jag är fortfarande varken normal eller perfekt och gör en massa fel och misstag varenda jävla dag som andra människor kanske hatar och stör sig på. En jävla massa stör sig säkert på att jag ens skriver det här inlägget. MEN WHAT EVER! :>

-skönt och va ifrån värmland lite så man slipper allt jiddrande i hemmet-skolan-vänner-annat folk. Jag orkar fan inte bry mig längre. Skönt å slippa allt gnäll från mora iaf :>
-OM MAN SKRIVER MASSA EMOTEXTER PÅ FACEBOOK LÄR MAN JU VARA UTE EFTER UPPMÄRSAMHET? annars kan man ju ge fan i å skriva nå.
-folk som ALLTID skriker när de skrattar kan ju fan bara ta och hålla käften istället.
-Jag förstår mig inte på människor som är så jävla trötta på nån/några av sina "kompisar". Men de fortsätter pratar å är "trevlig" emot dom. Istället för å skita i personen som bara orsakar problem ens liv och förstör ens liv hela tiden. Nångång lär man ju fan ta tag i å fundera på vad som är det bästa för en själv.
-behandla din syster så som du vill bli behandlad av henne :D

Nu kan vi ju dra en slutsats här då. = JAG FÖRSTÅR MIG FAN INTE PÅ EN DEL FOLK
Och ja, jag är minst lika störd/dryg/omogen som skriver detta. Men fick fan bara lov och skriva av mig lite :> Vem som helst får ta åt sig! tihihhi

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet att du syftar på mig när det gäller det där med trött på folk men fortsätter umgås och bl.a bl.a. Antar att du syftar på mig och hannah. hade faktiskt tänkt och berätta lite grejer för dig för jag coh hon har rett ut det där. men vill inte ta det på msn så vi tar det på måndag eller tisdag :)

pusss saknar dig! <3

2011-03-02 @ 19:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0