When you are near,

YEs, såg detta test på en blogg. Har inte så mycket för mig,förutom att jag kollade tidigare på melodifestivalen och ska börja läsa om twilightböckerna och drömma mig bort i den världen ett tag. Ska inte sitta så mycket vid datorn(a)

Du heter:
Sara Andersson

En låt som när du är ledsen sörjer till:
hehe skriver några istället,
-Jimmy eat world - Hear you me
-Ryan adams - wonderwall
-Shinedown - simpleman
-Lifehouse - everything

En låt som alltid rycker upp dig och gör dig lycklig:

hihi skriver några här också (a)
- The pointer sisters - jump (for my love) OCH i'm so excited
- Freestyle - rider omkring

Beroende av:
Datorn och sängen!

Vad tror folk om dig?
Jaru, jag tror fan folk har lite olika tankar om mig. Eftersom jag är som jag är. Rätt speciell person om jag får säga det själv. Ibland kan jag vara ganska trevlig andra stunder inte alls så värst trevlig(a)

Stämmer det?
De lär de nog göra.

Något som får dig att må riktigt bra?
Ärligt så tror jag träna men de gör jag jävligt sällan. Annars musik! Koppla av och bara göra det jag känner för.

Vad får du oftast komplimanger för?
eeh, jag vet faktiskt inte. Jag kan inte ta emot komplimanger och om jag nu får det så lyssnar jag typ inte på dom. :> Kanskekanskekanske för mina hästtänder! alltså..leendet!

Hur imponerar man på dig?
Man gör något jävligt KEFF som de säger här i värmland. Närå, jag vet fan inte. Sällan folk imponerar på mig faktiskt. HEHE så jävla kräsen och negativ hela tiden. Ska fan ta och fundera lite mer på den frågan denna månad!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
Okej. Grymt ;) <3

Var
bor du?
I Kristinehamn i en rosa villa.

Trivs du där?
Duger väl. Är för det mesta på mitt rum, i köket eller tåg/bussstation! :> Känner inte en kotte. Rätt soft faktiskt!

Hur känner du dig nu?
Jag är jävligt glad! Har en varmkänsla i kroppen men känner ändå för att lyssna på lite lugna låtar! Jag är trött men trivs för studen med livet! :>

Vanligaste färg på dina kläder:

Mörka färger tror jag. Svart skulle jag gissa på!

Vad saknar du i denna stund?
Möjligtvis lite kärlek och ömhet. men njae, Jag saknar fan ett par riktigt snygga jeans! HEHE

Hade du en bra kväll igår?
hade en KUNG KVÄLL :D tihih

Är du blyg?
När jag träffar nytt folk kan jag vara blyg. Annars inte tror jag! Sällan iaf :>

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nej fast ja! Jag tror att en del kan få vara med om det, men de är nog väldigtväldigt få. Men man får vara glad för deras skull :>

Är du nöjd med ditt liv?
Nej? Men vem fan är det nu förtiden? Inte många iallafall. :D

Är du bortskämd?

Inte ett dugg

Vad gör du imorgon?
Antar att jag lär tvingas se på vasaloppet, annars ska jag nog bara chilla och älska söndagar :>

Vad är det värsta du vet?
Äcklig mat och småkryp. KOmmer fan inte på nå bättre..

Har du bra vänner och äkta vänskap?
Har jävligt sköna vänner :)

Du samlar på:
ingenting.

Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Brukar oftas vilja vara för mig själv. Annars typ första bästa som är villig å höra på mitt klag :>

När grät du senast?
De va nog ett tag sedan! tror jag..

Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Skaffa mig ett liv, gå bartender utbildning, ta körkort,resa och fotografera utomlands och shoppa sönder. Sedan sparasparaspara!

Vad dricker du helst när du är törstig?
Vatten skulle jag tro.

Har du någon gång gråtit dig till sömns?

yeeah, töntig fråga :>

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0