why are you so shy,



tjuhoo :>
hänt massa saker idag känns det som ;o
Först så träffar jag en vad ska man säga, typ gamal klasskamrat/fritidskompis/barndomskompis ifrån Mora i Karlstad på morgonen! Blev helt chockad. Haha :D men trevligt!
Sedan så fick jag höra lite skvaller, heh alltid ruligt
sen så visar det sig att min lärare som jag har två hela dagar i veckan va även sjuk idag också! Så det betydde att jag sluta väldigt mycket tidigare än planerat :D Fyfan va nice och komma hem 13;00 mitt i veckan för engångs skull! Uh gött som fan.
Sen fick jag sällskap med grannen från bussen!
Och nu blire nog bigbrother eller film för jag behöver vila lite grann känner jag. Kan bli två tuffa dagar framöver!
hähä

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0