Finns det en finns det flera,

Men tjääänare fölket!
Hur mår ni , hur mår jag? What ever, jag lever och det är helt underbart väder! Nästan så att jag snart har puttelite färg på armarna. Inte lyckats bränt mig än men de är ju bara en tids fråga!

Igår var det måndag som de flesta lär veta, och då hade jag yrkesämne till kl 4. sen åkte jag och Linnea med Fredholm hem till Linnea. Lämnade våra väskor sen åkte vi till Deje :) Linnea släppte av mig i centrum, så va jag med Jacob nästan hela kvällen :) Sen kom Linnea å hämta mig när hon hade vart hos Jesper ett tag ;D haha :D

Vare vi som va vrål trötta imorse eller? Fy farao va drygt de va och stiga ur sängen imorse även fast vi hade sovmorgon ;o Tråkig skoldag med huvudvärk på det, men jag tog mig igenom den och de är ju bra gjort:D

Nu ska jag nog ut och sola lite innan de blir kväll och sedan fixa lite mat sen blire mys med datorn!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0