I fall into your arms,

tjoho pojkar och flickor!
Råkade nyss tabort alllllllt som jag hade skrivit. va ju typ en hel uppsatts!
Glömde berätta igår att jag hade värsta bra dagen. Först fick jag reda på att där jag hade sökt praktikplats förra veckan,ringde upp mig och sa att jag är mycket välkommen dit vecka 36-38:D Sedan blev det brännboll på idrotten! SÅklart vann mitt lag två gånger (a) hehe as kul! Sista idrottslektionen. Fick sedan reda på att jag behöver inte gå mer på bilden eftersom jag är klar med allting där :D gööööött så har bara en lektion på tisdagar framöver..
Plus att jag bara har två lektioner på fredagar också! Och imorgon är jag LEDIG:D hur gött är inte det då?:D
hihih

Gjorde matte nationella idag. Gick faktiskt riktigt bra tror jag :D Nu ligger jag i sängen och är jävulskt trött, men tänkte nöta lite prisonbreak nu :D hihi

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0