I just cant understand, the meaning of their mission,

Hellooo moto
I söndags så tog vi en annan väg hem från mora. Vi råkade åka till leksand först och kolla lite på medeltidsmarknaden där :) När vi kom hem så färgade jag Linneas hår :)
Igår så hade vi yrkesämne , som vanligt hade jag och linnea inget å göra förutom å få städa en massa.
Tömde även mitt skåp igår :> Sen följde jag med linnea till forshaga :> Åkte traktor, både i bakluckan, hatthyllan och mellan framsätena :> hehehe
Idag så fyller min syster år, så jag kom hem vid 3 tiden idag och duscha, käkat god middag,fikat och nyss var jag och mamma och handla inför veckan/helgen då jag och linnea är hemma här i kristinehamn och ska bada bubbelpool hela dagarna :> hihhihi
Nu ska jag kolla på prison break!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0